Aanbieding: Sanbo Massage Gun: Bekijk de deal

Triathlon Tracker review

Triathlon Tracker

Ben jij voor de aankomende feestdagen op zoek naar een cadeau voor een triatleet? Of weet je als triatleet nog niet wat je moet vragen? Misschien is de Triathlon Tracker van trainingtracker.nl dan wel het ideale cadeau! Wij hebben een Triathlon Tracker in huis en zijn er erg enthousiast over! Benieuwd naar de Triathlon Tracker? Lees dan snel verder!

Eerste indruk Triathlon Tracker

Eerlijk gezegd waren wij nog niet op het idee gekomen om een trainingsdagboek op papier bij te houden, tot de Triathlon Tracker onder onze aandacht werd gebracht! Met alle apps zoals Garmin Connect en Strava hadden wij al een goed overzicht dachten we. Toen we de Triathlon Tracker bekeken waren we erg verrast hoe veel informatie over wedstrijden en trainingen je in de tracker kwijt kan. We vonden het heel fijn om te zien hoe je in één oogopslag trainingsweken met elkaar kan vergelijken.

Triathlon Tracker

Regelmatig pakken wij de oude (papieren) trainingslogboeken van redactielid Henk erbij om te kijken wat voor tijden hij liep en hoe vaak en hoe hij trainde. De kans is groot dat je de overzichten in verschillende apps over tientallen jaren niet meer terug kan kijken. Hoe mooi is het dan dat je de voorbereidingen voor één of meerdere belangrijke wedstrijden toch kan bekijken in een papieren dagboek! Wij beginnen in 2021 met het bijhouden van de Triathlon Tracker en waarschijnlijk kopen we in 2022 weer een nieuwe tracker!

Bijhouden van trainingen in de Triathlon Tracker

Je kan in de Triathlon Tracker trainingen, doelen, uren en kilometers bijhouden. Op de eerste bladzijde vind je een uitleg van de icoontjes die je in de Triathlon Tracker tegenkomt. Daarna kan je de trainingsdoelen invullen. Na de jaarplanning vind je meerdere lijsten waar je de uren per week, trainingen per week en kilometers per week kan bijhouden. Je kan dit voor 52 weken bijhouden. Na deze overzichten vind je een overzicht van maar liefst 54 trainingsweken. Deze trainingsweken zijn ongedateerd. Per week kan je 7 trainingen uitwerken, al kan je met een klein beetje creativiteit ook meerdere trainingen kwijt in één vak. Eventueel zou je de Triathlon Tracker ook kunnen gebruiken voor het bijhouden van trainingen voor 6 maanden.

Triathlon Tracker

Wedstrijden, PR’s en uitslagen

Naast het bijhouden van trainingen kan je ook PR’s, uitslagen en een wedstrijddagboek bijhouden. Op een van de eerste bladzijden in de Tracker kan je jouw wedstrijddoelen opschrijven. Daarna kan je de verschillende wedstrijden kwijt in de jaarplanning. In de tracker vind je ook een pagina waar je de uitslagen van verschillende wedstrijden kwijt kan en een pagina met PR’s per afstand. Na de trainingsdagboeken vind je maar liefst 24 pagina’s waar je een uitgebreid raceverslag op kwijt kan. Je kan na de raceverslagen ook tekst kwijt op de pagina’s voor notities.

Triathlon Tracker

Meer trackers op Training Tracker

Naast de Tracker voor triatleten vind je op trainingtracker.nl ook een Running Tracker en binnenkort een Rowing Tracker. In de webwinkel vind je ook hele gave triathlon ansichtkaarten. Training Tracker kan je ook volgen op Instagram en Facebook. Zo blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste producten!

Dit bericht is niet gesponsord. Wij hebben het product zelf gekocht en zijn er erg enthousiast over!

Ook interessant
Indiase Curry